torsdag 7. august 2008

Bingo!

Puh, der var det mykje som ordna seg.

Gjekk innom turistkontoret i Alanya i dag, noko som er det luraste eg har gjort paa lenge. Der visste dei heller ikkje om nokon spraakskule, men dei var utruleg hjelpsomme og ein av dei kunne undervise meg. Han vil kome innom Mahmutlar 3 ettermiddagar i veka for aa gi undervisning i 2,5 time gongen. Han har undervist foer og snakkar godt engelsk. Dei dagane eg ikkje har undervisning er eg velkommen til aa henge paa turistkontoret for aa prate og hoeyre mest mogleg tyrkisk. Altsaa perfekt!

Er saa imponert over mange av dei eg har moett her. Folk er saa utruleg hjelpsomme! Og te tilbyr dei overalt...

Proevde aa kjoepe telefon, men for aa gjere det maa eg ha passnummer. Eg har funne ein modell (til norsk pris) som eg faar henta i morgon naar eg har pengar og passnr.

No blir det feiring med kebab...:)

Ingen kommentarer: