tirsdag 13. januar 2009

Tidsproblem


Akademisk sett er eg i ei tidsklemme. Aldri har det vore meir å gjere på kortare tid. Det er kjipt nok i seg sjølv. Samtidig er det no mindre enn ei veke att, og eg har mange å seie ha det til, og ein del ting eg kunne tenkt meg å gjere før eg drar. Det kan halde hardt.

Plan:

Torsdag: Innlevering 10-siders oppgåve politisk sosiologi. Status: 3 sider er skrivne, mange tankar tenkt.

Fredag: Eksamen i Midtausten. 1800 deilige sider. Status: 200 har eg ikkje har lest enno, men dei er ganske aktuelle (dei er alltid så snille at dei spør om noko som er i tekstane, som ikkje har blitt sagt i timen, for å sjekke at me les... Snilt!)

Laurdag morgon: Eksamen i tysk politisk historie. 1500 sider. Status: 300 igjen.

Laurdag ettermiddag: Innlevering 3 siders oppgåve (dobbel lineavstand) i politikk og kultur. Han vil at me skal flette inn Bourdieu, Marx, Gramsci, Adorno, Weber og generell teori om nasjonalisme på desse 
tre sidene. Mogleg? nei. Idiotforelesar? Ja. Status: blank

Laurdag kveld: Handle dei siste suvenirane, hamam, hadet-øl på kvelden. Status: gler meg

Sundag formiddag: pakke, vaske. Status: gler meg ikkje

Ettermiddag: ha det-brønsj, sidan ganske mange ikkje kan kome på laurdag kveld. Status: blir fint!

Måndag: fly heim, om Riga. Innleveringsfrist til Argument. Status: tankar tenkt, men lite gjort

Tysdag: innlevering 10 sider identitetspolitikk. Status: 2,5 side, mange tankar tenkte

Torsdag: innlevering 10-15 sider tysk politisk historie. Status: fullstendig blank

2 kommentarer:

Jens Kihl sa...

Eg heiar på deg! Og når du kjem heim blir'e snøballkrig, kakao og trønderrock!

Trine sa...

Takk! :) Så fint!!