søndag 14. desember 2008

Natt i Istanbul


Istanbul har eit fantastisk uteliv. Vil du ut og pilse over ei skål med nøtter, løyse verdsproblem og diskutere livet, døden og kjærleiken, har byen mange fine alternativ å by på. Det var planen til Katharina og meg i går, då me "berre skulle ut ein tur" for å lufte litt på lesehovuda.

På Badehane, den beste staden av alle, møtte me Burak, som var rastlaus etter ei veke med familiemiddagar og tradisjonar. Stemninga var god, og me endte nok ein gong opp på Araf, der me dansa i eitt strekk til halv fem om natta. 

Difor ligg eg no i senga, ser på skiskyting på nett-tv og gler meg til å sjå Astrid sesongdebutere på ski. Blir spennande. Oppgåva som skal inn i morgon er ordlaus, men livet er likevel ganske fint..

2 kommentarer:

ebba sa...

oj, det var en virkelighetsbeskrivelse jeg kjente meg farlig godt igjen i...jaja. nå skal jeg på Italian Coffee Company og skrive 5 sider spansk om frihandelsavtalen TLC.

Trine sa...

Så fint! :)
Kva slags avtale er det?
Lukke til!