onsdag 3. desember 2008

Nedtelling

Dei fyrste tre dagane av desember har vore rare.
Måndag vakna eg med eit skikkeleg migreneanfall, noko som
avgrensa aktivitetane mine kraftig fram til i går kveld.
I dag, då eg endeleg var klar for å gå ut igjen, tok eg på
ullsokkene, ullgenseren og den nye, fine vinterkåpa mi,
noko som ville passa til veret slik eg hugsa det frå helga.
I dag gjekk folk i t-skjorte. Det blei ein svett dag...

Eg byrjar å innsjå kor utruleg kort tid som er igjen. Og kor
mange ting eg ikkje har gjort enno! Rart at dette merkelege, 
fine, litt heimlengtande halvåret snart  er ferdig. Føler
endeleg at ting byrjar å kome på plass, med vener,
undervisningsmåtar og kjennskap til byen. Katharina
har bestemt seg for å bli eit semester til, litt på grunn
av den same kjensla, trur eg. Sannsynlegvis hadde våren i
Istanbul blitt fin, men no klarer eg ikkje tenkje på noko anna
enn at Noreg berre er nokre veker unna.

(Og så: eg har kjøpt meg mp3-spelar! (til 150 nok). Føler
meg teknologisk frampå, etter at min 10 år gamle, trofaste
discman svikta...

Og oppdaga førre veke eit lite multimediasenter i kjellaren 
på biblioteket (godt bortgjemt). Det er fylt med lp-plater med klassisk musikk, som ein kan setje på og høyre 
på øyretelefonar medan ein les. Fantastisk! Problemet mitt 
no er at eg er grønn på klassisk musikk. Kan nokon hjelpe meg?
Kva bør eg byrje med? Ganske sikker på at biblioteket har dei 
fleste....)



3 kommentarer:

Unknown sa...

Du må høyre på Bachs Kunst der Fuge! (litt rusten på tysk, så tar forbehold for skrivefeil)!

Trine sa...

takk! :)
lover rapport i morgon kveld...

Anonym sa...

Eg likar no veldig godt Bolero av Ravel. Enkelt og fantastisk.